بهار نت
امیدوارم ساعات و لحظات خوشی با هم داشته باشیم

بسکتبال کاپ آسیا - ژاپن

 ایران با برد ژاپن قهرمان آسیا شد 

تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی برابر ژاپن به عنوان قهرمانی مسابقات کاپ آسیا دست یافت. تيم ملي در ديدار فينال كاپ‌آسيا به مصاف ژاپن، ميزبان رقابت ها رفت و با نتيجه 53 بر 51 به پيروزي رسيد تا در دومين حضورش در كاپ‌آسيا به نخستين قهرماني اش در اين رقابت ها برسد. ايران در مرحله گروهي نيز برابر ژاپن با نتيجه 71 بر 65 به پيروزي رسيده بود.

تیم‌های بسکتبال ایران و ژاپن در فینال چهارمین دوره رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا از ساعت 11 امروز برابر هم به میدان رفتند. ژاپنی‌‌ها که در دور مقدماتی مغلوب تیم کشورمان شده بودند، در این مسابقه برای جبران آن شکست و قهرمانی در کشور خودشان به میدان آمدند، اما ملی‌پوشان کشورمان توانستند در مجموع بازی با حساب 53 بر 51 به برتری رسیده و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

این نخستین قهرمانی ایران با بچیروویچ در آسیا بود. در ضمن صمد نيكخواه بهرامي با 14 امتياز بهترين بازيكن ايران بود. همچنين محمد جمشيدي، حامد آفاق و اصغر كاردوست هر كدام هشت امتياز به دست آوردند.

کوارتر اول:

تیم ایران کار را با ترکیب آرن داودی، حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و روزبه ارغوان آغاز کرد.

در حالی که حدود دقیقه از بازی گذشته بود هیچ کدام از تیم‌ها صاحب امتیاز نشده بود تا اینکه ارغوان توانست با یک چرخش در زیر حلقه نخستین امتیاز را برای ایران کسب کند.

در ادامه کار صمد نیکخواه بهرامی چند حرکت نفوذی انجام داد که ناموفق بود و ژاپنی‌ها در برگشت توانستند با پرتابی سه امتیازی نتیجه را 8 بر 7 به سود خود کنند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, توسط توحید بهاری

91 از بدترين سال‌هاي فوتبالي ايران 

امير حاج رضايي معتقد است صعود كردن يا نكردن به جام جهاني دردي از فوتبال ايران را دوا نمي‌كند چرا كه پايه‌هايش روي پوشال است و با وزش نسيمي فرو مي‌ريزد.

كارشناس فوتبال ايران در رابطه با علت نتايج ضعيف تيم ملي فوتبال ايران و عملكرد كارلوس كي‌روش، اظهار كرد: از نظر من در بحث كي‌روش كه مشخص است و بنده معتقدم كه او بايد كارش را ادامه دهد و همچنان مورد حمايت مسئولان قرار گيرد. انتقادها بايد منطقي و به دور از هر گونه بغض و احساسات باشد. من تحت هيچ شرايطي به موضوع آلترناتيو و جايگزيني براي كي‌روش فكر نمي‌كنم، چرا كه اين اصلا با مباني علمي همخواني ندارد.

وي گفت: اما مورد ديگر اين است كه زماني تعدادي از اهالي فوتبال به جمعي دعوت مي‌شوند تا درباره تصميم‌هاي فوتبالي جايي نظرشان را بدهند. حالا واژه‌هايي چون كميته‌ بحران، خرد جمعي يا اتاق فكر به آن اطلاق مي‌شد. اين‌ها در بعضي از كشورها اعمال مي‌شود، اما بايد ديد خروجي و نتيجه‌ آن چيست. در فوتبال ما از اين منظر كه عده‌اي را جمع كنيم، نظراتشان را بگيريم، نهايتا تصميم خودمان را عملي كنيم و بعد به جامعه تفهيم كنيم كه چهره هاي شاخص و كارشناس فوتبال همين نظر را دارند، صورت مي‌گيرد كه اين درست نيست. هر حرفه‌ نياز به تجربه و دانش خودش را دارد.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, توسط توحید بهاری

توقف چلسی، برد بارسا، بایرن و منچستر 

روز دوم از هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 چهارشنبه شب با برگزاری 8 دیدار آغاز شد که طی آن تیم های بایرن مونیخ، منچستریونایتد و بارسلونا مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.
در مهمترین دیدار چهارشنبه شب تیم فوتبال چلسی مدافع عنوان قهرمانی رقابتها در حضور بیش از 41 هزار تماشاگر ورزشگاه استمفوردبریج با تساوی 2-2 مقابل یوونتوس متوقف شد.

"اسکار" هافبک برزیلی چلسی ستاره آبی پوشان لندنی در این دیدار بود و موفق شد در دقایق 31 و 33 هر دو گل میزبان را به ثمر برساند. "آرتورو ویدال" (38) و فابیو کوالیارلا (80) نیز گل های یوونتوس را در این بازی به ثمر برسانند.
بایرن مونیخ نیز که در آلیانس آره نا به مصاف والنسیا رفته بود موفق شد با کمک بیش از 65 هوادار خود با نتیجه 2 بر یک حریف اسپانیایی اش را شکست دهد. "باستین شواین اشتایگر" (38) و "تونی کروس" (76) گل های باواریایی ها را در این بازی به ثمر رساندند و "نلسون والدز" در دقیقه 90 تک گل والنسیا را به ثمر رساند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط توحید بهاری

شب اول ليگ قهرمانان اروپا چگونه گذشت 

دیشب زنگ آغاز لیگ قهرمانان باشگاه‌هاى اروپا به صدا درآمد. مرحله گروهی فصل ۱۳ ـ ۲۰۱۲ مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا از ساعت ۲۳:‌۱۵ روز سه شنبه با برگزاری هشت دیدار آغاز شد که در آن تیم‌های رئال مادرید و مالاگای اسپانیا، شالکه ۰۴ و دورتموند آلمان، آرسنال انگلیس، پورتوی پرتغال و پاریسن ژرمن فرانسه مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و دیدار میلان ایتالیا و اندرلشت بلژیک نیز به تساوی بدون گل انجامید.

در چهار گروه اول، هشت مسابقه برگزار شد که دو بازى حساسیت بیشترى نسب به سایر مسابقات داشت. در حساس‌ترین دیدار روز نخست از هفته اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا، تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند که جدال آن‌ها در پایان به برتری سه بر دو تیم رئال انجامید. در این بازی برای تیم رئال مادرید مارسلو (۷۶)، کریم بنزما (۸۷) و کریستیانو رونالدو (۹۰) گل زدند و گل‌های تیم من سیتی نیز توسط ادین ژکو (۶۹) و الکساندر کولاروف (۸۵) به ثمر رسید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط توحید بهاری

زلاتان، رکورددار گلزني در ليگ قهرمانان اروپا 

ستاره سوئدي خط حمله پاري‌سن‌ژرمن

اولين بازيکني در تاريخ ليگ قهرمانان اروپا

شد که براي 6 تيم مختلف گلزني کرده است.

«زلاتان ايبراهيموويچ »‌شب گذشته در ديدار نخست تيمش در

ليگ قهرمانان در ورزشگاه پارک‌دوپرنس گلزني کرد. با گلي که او

در دقيقه 19 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند، باعث شد تيمش

به سوي کسب برد 4 بر يک در اين جدال خيز بردارد و خود به

 رکوردار گلزني براي تيم‌هاي مختلف در اين بازي‌ها برسد.

«ايبرا» 30 ساله که تابستان سال جاري از ليگ باشگاهي ايتاليا

 خارج شد و به لوشامپيونهفرانسه آمد، پيش‌تر براي تيم‌هاي آژاکس هلند، يوونتوس، اينترميلان و آ.ث‌ميلان ايتاليا و 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط توحید بهاری

 رئال مادرید – منچستر سیتی ; ال کلاسیکوی چمپیونزلیگ

امشب بازی رئال مادرید و منچستر سیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو برگزار خواهد شد این بازی اونقدر ستاره دارد تا همانند ال کلاسیکو لالیگا در چمپیونزلیگ انجام شود شاگردان مورینیو برای اولین بار بدون مصدمیت پای به اوردگاه لیگ قهرمانان اروپا می گذارند. 

دو تیم بدون مصدوم و محروم به مصاف هم خواهند رفت که این به کیفیت بالای بازی خواهد افزود البته من سیتی دو مصدوم قدیمی دارد .رئال مادرید ۸ امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله دارد در مقابل منچستر سیتی تنها دو امتیاز تا صدر جدول لیگ جزیره فاصله دارد.

هدف اصلی اقای خاص در فصل جاری کسب دهمین چمپیونزلیگ برای کهکشانی ها است سه گانه خود را در رئال تکمیل کرده است و در انتظار قهرمانی در اروپاست. 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط توحید بهاری

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد