بهار نت
امیدوارم ساعات و لحظات خوشی با هم داشته باشیم

 رونالدو به نیمه راه رکورد گلزنی رائول رسید

 مهاجم پرتغالی رئال مادرید با به ثمر رساندن صد و شصت و یکمین گل خود برای رئال مادرید به نیمه رکورد اسطوره باشگاه رسید.

 کریستیانو رونالدو در نیوکمپ صد و شصت و یکمین گل خود را با پیراهن رئال مادرید به ثمر رساند. رائول 16 فصل در این باشگاه سپری کرد و 323 گل را به نام خود ثبت کرد که رکورد تمام ادوار باشگاه را به خود اختصاص داد، در حالی که ستاره پرتغالی در طول 3 سال تقریبا به نیمه راه وی رسیده است.

کریستیانو در حال حاضر نهمین گلزن تمام ادوار باشگاه است و آمانچیو آمارو را با 155 گل زده در 14 فصل پشت سر گذاشته است.

به هر حال این آمار گلزنی رونالدو است که او را متمایز می‌کند.

وی در 3 فصل حضور در باشگاه آمار 48.6 گل در هر فصل را از آن خود کرده است. به عبارت دیگر در حالی که رائول به 741 بازی برای ثبت این رکورد نیاز داشت، کریستیانو رونالدو تنها در 155 بازی به نیمه راه وی رسیده است.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, توسط توحید بهاری

ستاره پرتغالی رئال مادرید از کسب نتیجه مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو یکشنبه شب ابراز اطمینان کرد.

کریستیانو رونالدو در خصوص هت‌تریک خود مقابل آژاکس در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپااظهار داشت: به ثمر رساندن 3 گل برای من بسیار

 مهم است و اعتماد به نفسم را تقویت می‌کند.

وی سپس به دیدار ال‌‌کلاسیکو یکشنبه شب اشاره کرد و گفت: بازی سختی در نیوکمپ خواهیم داشت، اما به فرصت‌های خود باور داریم و مطمئنم که نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد.

رونالدو تأکید کرد: بارسلونا هنوز هم با وجود تضعیف خط دفاعی‌اش خطرناک است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 14 مهر 1391برچسب:, توسط توحید بهاری

بهترین سریال رمضان امسال انتخاب شد 

هیات داوران انتخاب آثار برگزیده ماه مبارک رمضان 91، برترین‌های ویژه برنامه‌های افطار، سحر، شب‌های قدر، برنامه‌های کودک و نوجوان، گفت‌وگو محور، ترکیبی، کوتاه، جمع خوانی قرآن کریم، مدیریت کنداکتور، ویژه برنامه‌های روز قدس، عید سعید فطر، برنامه ابداعی و خلاقانه، مستند، مجموعه‌های نمایشی و فیلم تلویزیونی را برگزیده و برای دریافت لوح تقدیر و پاسداشت تلاش‌های موثر معرفی کرد.

بنا بر این گزارش،‌ در بیانیه هیات داوران آمده است، ماه مبارک رمضان فرصتی است تا رسانه ملی و اصحاب آن، نقش بی‌بدیل وساطت فیض الهی را برای مومنین روزه‌دار رقم زنند و با خلق آثار هنری و برنامه‌های اثرگذار، پنجره‌های نور و پاکی را بر دل بندگان خالص خداوند بگشایند و حضوری موثر در حوزه قرآن و معارف داشته باشند.
تولید و پخش بیش از 140 ساعت کار نمایشی جدید در قالب 5 سریال شبانه و چندین تله فیلم ویژه، بهره‌گیری بیش از یکصد نفر از فضلا، علما و کارشناسان برجسته در قالب برنامه‌های متنوع و ویژه برنامه‌های موضوعی (در 417 قسمت و 170 ساعت برنامه) که با حضور مراجع عظام و بزرگان حوزه‌های دینی (آیات عظام و حجج اسلام مکارم شیرازی، نوری همدانی، جعفر سبحانی، مهدوی کنی، جوادی آملی، ناصری، مظاهری، مصباح یزدی و ... با بیش از 70 ساعت برنامه) برجستگی بیشتری به این حرکت ارزشمند رسانه ملی بخشید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, توسط توحید بهاری

بسکتبال کاپ آسیا - ژاپن

 ایران با برد ژاپن قهرمان آسیا شد 

تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی برابر ژاپن به عنوان قهرمانی مسابقات کاپ آسیا دست یافت. تيم ملي در ديدار فينال كاپ‌آسيا به مصاف ژاپن، ميزبان رقابت ها رفت و با نتيجه 53 بر 51 به پيروزي رسيد تا در دومين حضورش در كاپ‌آسيا به نخستين قهرماني اش در اين رقابت ها برسد. ايران در مرحله گروهي نيز برابر ژاپن با نتيجه 71 بر 65 به پيروزي رسيده بود.

تیم‌های بسکتبال ایران و ژاپن در فینال چهارمین دوره رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا از ساعت 11 امروز برابر هم به میدان رفتند. ژاپنی‌‌ها که در دور مقدماتی مغلوب تیم کشورمان شده بودند، در این مسابقه برای جبران آن شکست و قهرمانی در کشور خودشان به میدان آمدند، اما ملی‌پوشان کشورمان توانستند در مجموع بازی با حساب 53 بر 51 به برتری رسیده و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

این نخستین قهرمانی ایران با بچیروویچ در آسیا بود. در ضمن صمد نيكخواه بهرامي با 14 امتياز بهترين بازيكن ايران بود. همچنين محمد جمشيدي، حامد آفاق و اصغر كاردوست هر كدام هشت امتياز به دست آوردند.

کوارتر اول:

تیم ایران کار را با ترکیب آرن داودی، حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و روزبه ارغوان آغاز کرد.

در حالی که حدود دقیقه از بازی گذشته بود هیچ کدام از تیم‌ها صاحب امتیاز نشده بود تا اینکه ارغوان توانست با یک چرخش در زیر حلقه نخستین امتیاز را برای ایران کسب کند.

در ادامه کار صمد نیکخواه بهرامی چند حرکت نفوذی انجام داد که ناموفق بود و ژاپنی‌ها در برگشت توانستند با پرتابی سه امتیازی نتیجه را 8 بر 7 به سود خود کنند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, توسط توحید بهاری

91 از بدترين سال‌هاي فوتبالي ايران 

امير حاج رضايي معتقد است صعود كردن يا نكردن به جام جهاني دردي از فوتبال ايران را دوا نمي‌كند چرا كه پايه‌هايش روي پوشال است و با وزش نسيمي فرو مي‌ريزد.

كارشناس فوتبال ايران در رابطه با علت نتايج ضعيف تيم ملي فوتبال ايران و عملكرد كارلوس كي‌روش، اظهار كرد: از نظر من در بحث كي‌روش كه مشخص است و بنده معتقدم كه او بايد كارش را ادامه دهد و همچنان مورد حمايت مسئولان قرار گيرد. انتقادها بايد منطقي و به دور از هر گونه بغض و احساسات باشد. من تحت هيچ شرايطي به موضوع آلترناتيو و جايگزيني براي كي‌روش فكر نمي‌كنم، چرا كه اين اصلا با مباني علمي همخواني ندارد.

وي گفت: اما مورد ديگر اين است كه زماني تعدادي از اهالي فوتبال به جمعي دعوت مي‌شوند تا درباره تصميم‌هاي فوتبالي جايي نظرشان را بدهند. حالا واژه‌هايي چون كميته‌ بحران، خرد جمعي يا اتاق فكر به آن اطلاق مي‌شد. اين‌ها در بعضي از كشورها اعمال مي‌شود، اما بايد ديد خروجي و نتيجه‌ آن چيست. در فوتبال ما از اين منظر كه عده‌اي را جمع كنيم، نظراتشان را بگيريم، نهايتا تصميم خودمان را عملي كنيم و بعد به جامعه تفهيم كنيم كه چهره هاي شاخص و كارشناس فوتبال همين نظر را دارند، صورت مي‌گيرد كه اين درست نيست. هر حرفه‌ نياز به تجربه و دانش خودش را دارد.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, توسط توحید بهاری